پویاروز – در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و تسهیل ارتباط با مشتریان، بیمه تعاون سامانهای برای ثبت و دریافت پاسخ سوالات بیمهای بهصورت مستمر و سریع راهاندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان، بخش جدیدی را در وبسایت خود به نشانی www.taavon-ins.ir راهاندازی کرده است که امکان ثبت سوالات بیمهای و دریافت پاسخ در کوتاهترین زمان ممکن را فراهم میسازد.
در این سامانه، بیمهگزاران میتوانند در هر ساعت از شبانهروز سوالات خود را در زمینه انواع بیمهنامهها، شرایط استفاده از خدمات، روند دریافت خسارت و سایر موضوعات مرتبط مطرح کرده و پاسخ کارشناسی شده دریافت کنند.
این اقدام، گامی مهم در جهت بهبود تجربه مشتریان و دسترسی آسانتر به خدمات پشتیبانی بیمه تعاون محسوب میشود.
منبع خبر ( روابط عمومی ) است و خبرگزاری پویا روز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 21698 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09120720761 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزاری پویا روز مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
https://pooyarooz.ir/?p=21698
× دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری پویا روز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.