یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | 2025-07-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 22901 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲۱:۳۷ | ارسال توسط :
2 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

پویاروز – در فضای پر رقابت صنعت بیمه کشور، شرکت بیمه تعاون به عنوان یکی از شرکت های خصوصی و تازه نفس، در سال ۱۴۰۳ توانست با تکیه بر شفافیت، نوآوری و توسعه شبکه فروش، جایگاه خود را در میان بیمه گران کشور ارتقا دهد. این شرکت که با رویکردی مبتنی بر «توسعه پایدار و سودآور» فعالیت می کند، طی سال گذشته موفق شد با افزایش بیش از ۴۰ درصدی در حق بیمه تولیدی، از میانگین رشد صنعت فراتر رود.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون و به نقل از پایگاه خبری فکر اقتصادی، در فضای پررقابت صنعت بیمه کشور، شرکت بیمه تعاون به عنوان یکی از شرکت‌های خصوصی و تازه‌نفس، در سال ۱۴۰۳ توانست با تکیه بر شفافیت، نوآوری و توسعه شبکه فروش، جایگاه خود را در میان بیمه‌گران کشور ارتقا دهد.

این شرکت که با رویکردی مبتنی بر «توسعه پایدار و سودآور» فعالیت می‌کند، طی سال گذشته موفق شد با افزایش بیش از ۴۰ درصدی در حق بیمه تولیدی، از میانگین رشد صنعت فراتر رود.

دیجیتالی شدن؛ نقطه عطف بیمه تعاون
یکی از نقاط قوت بیمه تعاون در سال ۱۴۰۳، تمرکز هوشمندانه بر خدمات دیجیتال و گسترش زیرساخت‌های آنلاین برای صدور بیمه‌نامه بود.
این شرکت با توسعه پلتفرم‌های دیجیتال، صدور آنلاین بیمه‌نامه‌های ثالث، بدنه، آتش‌سوزی و درمان را برای بیمه‌گذاران در سراسر کشور فراهم کرد و توانست سهم قابل توجهی از مشتریان جوان و نسل جدید را جذب کند.

گسترش شبکه فروش و افزایش نمایندگی‌ها
بیمه تعاون در سال گذشته با رویکردی مبتنی بر عدالت جغرافیایی، اقدام به افزایش تعداد نمایندگی‌های فعال در مناطق کمتر برخوردار کرد. این اقدام نه تنها موجب گسترش دامنه نفوذ بیمه در مناطق مختلف شد، بلکه نقش مؤثری در اشتغال‌زایی نیز ایفا کرد.

تمرکز بر بیمه‌های زندگی؛ نگاهی به آینده
در کنار رشد بیمه‌های عمومی، بیمه تعاون تمرکز ویژه‌ای بر توسعه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری داشته و تلاش کرده با طراحی محصولات متنوع و قابل فهم برای عموم مردم، سهم خود را از بازار بیمه‌های زندگی افزایش دهد.
تحلیل‌ها نشان می‌دهد رشد پرتفوی بیمه‌های زندگی در این شرکت بیش از ۵۵ درصد بوده که نسبت به سال قبل رشد چشمگیری محسوب می‌شود.

بیمه تعاون با تمرکز بر شفافیت، توسعه دیجیتال، نوآوری در محصولات و گسترش دسترسی عمومی به خدمات بیمه‌ای، توانسته به یکی از نمادهای موفق بخش خصوصی در صنعت بیمه تبدیل شود.
چشم‌انداز پیش روی این شرکت در سال ۱۴۰۴، دستیابی به سهم بیشتر از بازار، افزایش رضایت بیمه‌گذاران و تقویت نقش بیمه‌های زندگی در سبد خدمات آن است.

 

 

 

منبع خبر ( روابط عمومی ) است و پویا روز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 22901 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09120720761  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید