تهران- تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین و ریکاوری امروز (سهشنبه) خود را در دو نوبت در جده برگزار کرد.
فشردگی بازیها، سرخپوشان را در موقعیتی قرار داده است تا از هر فرصتی برای آمادهسازی خود جهت بازیهای آتی استفاده کنند.
سرخپوشان امروز در دو نوبت، تمرین داشتند که در سالن بدنسازی انجام شد. ابتدا بازیکنانی که در بازی دیروز نبودند از ساعت ۱۰ صبح تمرین اصلی را انجام دادند.
بازیکنان حاضر در ترکیب بازی نیز از ساعت یازده، برنامه ریکاوری داشتند. سرخپوشان بعد از تمرین، ریکاوری و استراحت در جده، عصر امروز به تهران بازمیگردند.
تیم فوتبال پرسپولیس، فردا در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین خواهد داشت تا آماده مصاف بعدی خود در لیگ برتر خلیج فارس شود./ایرنا
منبع خبر ( ایرنا ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 12154 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09120720761 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
https://pooyarooz.ir/?p=12154
× دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.