دوشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-22
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 28769 |
تاریخ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۴ - ۲۲:۵۵ | ارسال توسط :
۰
3
ارسال به دوستان
پ

پویاروز – آیین تقدیر و تجلیل از اعضا هیات مدیره شرکت سکه صبح روز یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۴ با حضور مهندس فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره پست بانک ایران ، برگزار شد.

به گزارش پویاروز و به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهمنی در این مراسم از زحمات هیات مدیره قبلی قدردانی کرد و با آرزوی توفیق برای اعضای هیات مدیره جدید گفت: پست بانک ایران به عنوان جوان ترین و گسترده ترین شبکه بانکی از سالها قبل درصدد ایجاد یک شرکت پشتیبانی و فناوری بوده که براساس فرایندها، مجوزهای قانونی شرکت سکه اخذ و پس از ثبت، سیر گذار شرکت به خوبی طی شد و اعضا هیات مدیره قبلی با دانش تخصصی در حوزه فناوری و تجارب خوبی داشته اند و اقدامات موثری طی این دوره ،انجام شد.

وی با اشاره به جایگاه شرکت سکه به عنوان بخش پشتیبانی بانک افزود: انتظار می رود این شرکت تجارب خود را به همکاران منتقل کند و با توجه به اینکه اعضای هیات مدیره جدید از خانواده بانک هستند و بر اساس شناختی که از مجموعه دارند امیدواریم اتفاقات ارزنده و موثری رقم بخورد.

عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر اینکه هدف از جابجایی ها و تغییرات، پویایی، تحول و استفاده بهینه از ظرفیت منابع داخلی است، ادامه داد: امید داریم با توسعه فعالیت ها زمینه افزایش سطح دسترسی و خدمات بیشتر به جامعه روستاییان کشور را فراهم کنیم و همواره ما بر این باور هستیم که حضورمان در روستاها ، به بانک و زندگی ما برکت داده است.

بهمنی با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت هوش مصنوعی و شعار 《پست بانک ایران پیشگام در اقتصاد دیجیتال انتخاب اول مشتریان روستایی》، گفت: آینده پست بانک ارائه خدمات مدرن و ایجاد وفاق و همدلی مجموعه واحدها برای جهت گیری درست در مسیر اهداف است.

در ادامه این جلسه، حیدر پور رهنما معاون مالی و سرمایه گذاری بانک با اشاره به فرایند فعالیت بانک و محدودیت های گذشته، وضعیت فعلی را مناسب ارزیابی کرد و از زحمات هیات مدیره قبلی قدردانی و برای اعضا هیات مدیره جدید، آرزوی توفیق کرد.

همچنین یعقوب عزیزی مدیر عامل شرکت سکه در سخنان خود گزارشی از اهم اقدامات در خصوص بهبود فرایندهای داخلی، شناسایی کسب و کارهای جدید، برگزاری جلسات عدیده برای پیشبرد برنامه هاو لزوم استفاده از تجارب و تخصص هیات مدیره قبلی را ارائه و مورد تاکیدقرار داد و افزود: باید تلاش کنیم تا با وفاق همگانی و همکاری بیشتر جایگاه شرکت را با حضور اعضا هیات مدیره جدید ، ارتقا دهیم.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه مهدی سعیدی و علی سروری اعضا هیات مدیره سابق شرکت سکه، گزارشی کوتاه از اقدامات و عملکرد دوران همکاری در شرکت را ارائه کردند و در ادامه اسماعیل عسگری و محسن اخلاقی به عنوان اعضا هیات مدیره جدید شرکت سکه، برنامه های جاری و آتی خود را اعلام کردند.

 

 

 

 

منبع خبر ( ایرنا ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28769 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09120720761  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید