پویاروز – تهران- وزرای امور خارجه ایران و بحرین در گفتوگوی تلفنی، بر استمرار رایزنیها میان دو کشور تاکید کردند.
به گزارش سیاست خارجی ایرنا، سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان و عبداللطیف الزیانی وزیر امور خارجه بحرین، در تماس تلفنی با هم گفتوگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان با تشکر از پیام تبریک پادشاه بحرین به رئیس جمهور کشورمان به مناسبت چهل و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همتای بحرینی را در جریان تحولات مرتبط با مذاکرات هستهای ایران-آمریکا قرار داد.
وزیر امور خارجه بحرین ضمن تشکر از توضیحات وزیر امور خارجه کشورمان، ابراز امیدواری کرد گفتوگوهای جاری تا حصول نتیجه تداوم یابد.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بحرین همچنین بر استمرار رایزنیها میان دو کشور تاکید کردند.
منبع خبر ( ایرنا ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 40013 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09120720761 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
https://pooyarooz.ir/?p=40013
× دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.