چهارشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7649 |
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷ | ارسال توسط :
۰
2
ارسال به دوستان
پ

محمد امیر نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حاشیه نشینی شهر اهواز روز به روز در حال افزایش است و دلیل این افزایش رسیدگی نکردن به شهرستان‌های دیگر به ویژه شهرهای محروم بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در این نشست بیان کرد: حاشیه نشینی شهر اهواز روز به روز در حال افزایش است و دلیل این افزایش رسیدگی نکردن به شهرستان‌های دیگر به ویژه شهرهای محروم بوده است.
وی همچنین با بیان اینکه بیکاری در خوزستان‌چهار درصد از میانگین کشور بالاتر است گفت: باید برای خروج از این دغدغه کهنه در استان فکری اساسی شود.
امیر در ادامه با اشاره به ظرفیت استان در حوزه کشاورزی خاطرنشان کرد: تنها کشت تضمینی در استان مربوط به برداشت گندم است درصورتی که اگر برای سایر کشت‌ها خرید تضمینی ایجاد و یا زمینه صادرات آن‌ها فراهم شود؛ مشکلات بیکاری استان نیز برطرف خواهد شد.
منبع خبر ( فارس ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7649 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09120720761  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید