برنامه ویژه توانیر برای مدیریت مصرف برق ادارات در تابستان
تهران- مدیرعامل توانیر از تهیه برنامه جامعی برای افزایش تولید از یک سو و کنترل مصرف برق از سوی دیگر طی تابستان امسال در ادارات و دستگاههای دولتی خبر داد.
شرکت برق ایلام ۲ هزار میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد
ایلام – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: مطالبات این شرکت از مشترکان صنعتی، خانگی، اداری، تجاری و سایر بیش از ۲ هزار میلیارد ریال است.
استاندار ایلام: بهینهسازی و مدیریت مصرف راهبرد رفع مشکل ناترازی انرژی است
ایلام – استاندار ایلام با بیان اینکه صرفهجویی در مصرف انرژی با مشارکت واقعی مردم محقق میشود، گفت: بهینهسازی و مدیریت مصرف راه برونرفت از مشکل ناترازی انرژی است.
جذب سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی در صنعت برق ایلام
ایلام -مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از جذب سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی برای نصب چراغهای LED کم مصرف در این استان خبر داد.
کاهش نیم درصدی تلفات شبکه توزیع برق کشور
تهران – آمار تفصیلی صنعت برق کشور ویژه توزیع نیروی برق در سال ۱۴۰۲ از کاهش ۰.۴۵ درصدی تلفات شبکه توزیع باوجود افزایش ۱۱۷ هزار کیلومتری طول شبکه در این سال حکایت دارد.
ناترازی انرژی محصول غفلت در سال های گذشته است/ لزوم سرمایهگذاریهای کلان و خارجی
تهران- نایب رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه ناترازی انرژی محصول غفلت در سالهای گذشته است، بر لزوم سرمایه گذاریهای کلان و خارجی برای رفع این معضل تاکید کرد.
سایه سنگین تامین سوخت نیروگاهی بر اعمال محدودیت های برقی
تهران- صنعت نیروگاهی کشور برای تامین برق پایدار به سوخت کافی نیاز دارد، امری که بر اساس داده های وزارت نفت با چالش جدی روبه رو شده است.
کشف چهار دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در دهلران
ایلام – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از کشف چهار دستگاه استخراج رمز ارز (ماینر) غیر مجاز در شهرستان دهلران خبر داد.
سه عامل کلیدی که تولید و توزیع برق کشور را به چالش کشید
تهران- صنعت برق کشور در فصل گرم سال جاری با شرایط دشواری در حوزه تولید و تامین برق مواجه شد که از نظر بسیاری از مدیران و کارشناسان این صنعت در کنار عامل مهم افزایش دما، معلولی از ناترازی اقتصادی و مصرف غیربهینه این انرژی ارزشمند در کشور است.
مصرف برق بیش از پنج هزار مگاوات افزایش یافت
تهران- مصرف برق کشور روز گذشته – ۱۱ شهریورماه – به دلیل بالا رفتن دما، با افزایش بیش از ۵ هزار مگاواتی نسبت به سال گذشته همراه شد.