دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-15
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13725 |
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰ | ارسال توسط :
۰
2
ارسال به دوستان
پ

ایلام- استاندار ایلام با بیان اینکه هدف برنامه‌های دولت چهاردهم جلب رضایت مردم است، گفت: مردم استان ایلام شایسته بهترین خدمات هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد کرمی روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: دستم خالی نیست و با برنامه آمده‌ام و برای کمک به توسعه استان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد

وی با بیان اینکه دولت چهاردهم هم مورد تائید و وثوق رهبر معظم انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: دولت تمام تلاش خود را با اجرای برنامه‌های مختلف و بر اساس برنامه هفتم توسعه، به دنبال جلب رضایتمندی مردم است، بر این اساس تلاش می‌شود با کار شایسته و پرهیز از حواشی و توجه به متن که همان توسعه استان است به عنوان اولویت کلیدی، با برنامه‌های اجرایی گام برداریم.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه تمام توان، تخصص و تجربه خود را برای اجرای برنامه‌های دولت و جلب رضایت مردم به کار خواهم گرفت، یادآور شد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های مختلف در کنار نیروهای توانمند و متخصص است که پیشرفت استان را با توجه به این توانمندی‌ها رقم خواهد زد.

کرمی با تاکید بر اینکه وقت خود را در راستای توسعه استان به کار خواهیم گرفت، ابراز کرد: باید تلاش شود که مسائل استان را به درستی بشناسیم و مسأله محور عمل کنیم.

وی بیان کرد: همه مردم و مسئولان استان باید حول محور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برای کمک به توسعه استان، جذب سرمایه گذاری و ایجاد ظرفیت سرمایه گذاری جدید در کنار هم قرار گیریم تا بتوانیم کارهای بزرگ در شأن مردم استان انجام دهیم.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه فرصت ها زود طی می‌شوند، خاطرنشان کرد: مردم استان ایلام شایسته بهترین خدمات است و بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر هم نتوانیم که مشکلی از مردم را حل نکنیم، حداقل شنونده خوبی برای مردم استان باشیم.

کرمی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام عنوان شخصیتی فرهیخته و برجسته همواره مایه دلگرمی و محور وحدت و انسجام در استان است، تصریح کرد: شعار دولت چهاردهم وفاق و همدلی است و این شعار با حضور امام جمعه ایلام، در استان از سال‌های گذشته در مسیر و مدار اجرا قرار دارد و این امر ظرفیتی بزرگ برای استان است.

وی با بیان اینکه استقبال و شوق مردم در زمینه انتصاب استاندار بومی، وظیفه ما را بسیار سنگین می‌کند که در خدمت‌گزاری برای مردم عزیز سنگ تمام بگذاریم، ابراز کرد: دولت چهاردهم با اعتماد به نیروی بومی به عنوان استاندار، فرصتی مناسب را ارائه خدمت به مردم به بهترین نحو ممکن فراهم کرده و امید است با ارائه عملکرد قابل قبول، بتوانیم پاسخ این اعتماد را بدهیم.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در راه خدمت به مردم نیاز به همراهی، همدلی و هماهنگی همه صاحب‌نظران، متخصصان و نخبگان و افراد تاثیر گذار در استان حول محور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به عنوان محور وحدت هستیم، ابراز کرد: شرط موفقیت در این، مسیر پرهیز از حاشیه و بسترسازی لازم به کارگیری وقت و انرژی خود برای کار و خدمت به مردم است.

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: از همه مدیران می‌خواهیم با توان حداکثری در خدمت مردم باشند، به میان مردم بروند و مشکلات مردم را از زبان آنها شنیده و پیگیری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، روز دوشنبه ۲۱ آبان ماه سال جاری، با حضور “اسکند مومنی” وزیر کشور، “احمد کرمی”به عنوان استاندار ایلام معرفی شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر ( ایرنا ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13725 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09120720761  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید