پویاروز- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: در راستای اجرای برنامههای پدافند غیرعامل و حذف سیلندرهای گاز کلر، دستگاه الکترولیز نمک طعام با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در ساعت با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال در تصفیهخانه آب شهر ایلام خریداری، نصب و راهاندازی شد.
به گزارش روابطعمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی با اشاره به مزایای این اقدام اظهار کرد: استفاده از فناوری الکترولیز علاوه بر ارتقای سطح ایمنی تأسیسات و حفاظت از نیروی انسانی، موجب پایداری در فرآیند گندزدایی و ارتقای کیفیت آب آشامیدنی شهروندان میشود.
وی تأکید کرد: تجهیز سایر تصفیهخانهها و تأسیسات شهرستانهای استان به این دستگاهها نیز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.
منبع خبر ( روابط عمومی ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 29925 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09120720761 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
https://pooyarooz.ir/?p=29925
× دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.