یکشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-07
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 29925 |
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۵ | ارسال توسط :
۰
1
ارسال به دوستان
پ

پویاروز- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: در راستای اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل و حذف سیلندرهای گاز کلر، دستگاه الکترولیز نمک طعام با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در ساعت با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال در تصفیه‌خانه آب شهر ایلام خریداری، نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی با اشاره به مزایای این اقدام اظهار کرد: استفاده از فناوری الکترولیز علاوه بر ارتقای سطح ایمنی تأسیسات و حفاظت از نیروی انسانی، موجب پایداری در فرآیند گندزدایی و ارتقای کیفیت آب آشامیدنی شهروندان می‌شود.

وی تأکید کرد: تجهیز سایر تصفیه‌خانه‌ها و تأسیسات شهرستان‌های استان به این دستگاه‌ها نیز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.

منبع خبر ( روابط عمومی ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29925 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09120720761  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید