سه شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | 2025-04-22
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18627 |
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸ | ارسال توسط :
۰
1
ارسال به دوستان
پ

پویاروز – مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اهداف برنامه جامع راهبردی، گفت: محصولات و خدمات بانک باید پویا و متنوع باشند و بتوانند نیازهای مختلف مشتریان را پوشش دهند بر همین اساس بانک برنامه دارد بر اساس نیاز مشتریان، خدمات و محصولات را شخصی‌سازی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با حضور دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و جمعی از مدیران، همایش واحدهای صف و ستاد شعب بانک در استان مرکزی برگزار شد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این نشست با اشاره به برنامه جامع راهبردی بانک برای سه سال آینده، گفت: این برنامه با رویکردی متفاوت از برنامه‌های ۱۷ سال گذشته، نقشه راه بانک را در مسیر توسعه و پیشرفت تعیین خواهد کرد.

وی با اشاره به عملکرد موفق در بانک جذب منابع، پرداخت تسهیلات، مطالبات غیرجاری، سودآوری و نسبت کفایت سرمایه، گفت: منابع بانک تا پایان دی ماه ۴۱ درصد رشد داشته، همچنین بیش از ۹۲ درصد بودجه نیز پوشش داده شده است.

فتحعلی با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی بانک، تصریح کرد: مدیریت بانک حفظ کرامت و شأن کارکنان، ایجاد فضای صمیمی با حفظ شئونات و مدیریت مشارکتی را در دستور کار قرار دارد؛ بر همین اساس از سال آینده ارزیابی کارکنان بر اساس شاخص کارت امتیازی متوازن (BSC)انجام خواهد شد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه بانک به دنبال توسعه خدمات خود در حوزه‌های مختلف از جمله تعهدات، ارز و … است، خاطرنشان ساخت: محصولات و خدمات بانک باید پویا و متنوع باشند و بتوانند نیازهای مختلف مشتریان را پوشش دهند بر همین اساس بانک برنامه دارد بر اساس نیاز مشتریان، خدمات و محصولات را شخصی‌سازی کند.

وی اضافه کرد: در طرح کسب‌وکار که مرکز ثقل برنامه جامع راهبردی است، مثلثی را تعریف کرده‌ایم که در رأس آن، شناسایی مشتریان هدف قرار دارد. ما باید بدانیم که ۲۰ میلیون مشتری بانک، چه کسانی هستند، چه شغلی دارند و چه نیازهایی دارند. سپس، بر اساس این اطلاعات، محصولات و خدماتی متناسب با ذائقه آن‌ها طراحی کنیم.

فتحعلی با تأکید بر لزوم بازنگری در آمایش سرزمینی شعب، تصریح کرد: بانک باید از کانال‌های مختلفی برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده کند که شامل شعب، دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت بانک، همراه بانک و بانکداری دیجیتال می‌شود. در آینده، بانکداری متاورس نیز به این لیست اضافه خواهد شد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: هدف ما این است که بتوانیم بخش بزرگی از مشتریان خود را به استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال تشویق کنیم و شعب بانک را به پاتوقی برای مشتریان خرد و شرکتی تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه برای اجرای این برنامه نیاز به بهبود زیرساخت‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و مغزافزاری است، اظهار داشت: برای تحقق برنامه‌های تحول‌آفرین بانک، لازم است ساختار، سیستم‌ها و فرایندهای بانک نیز متناسب با نیازهای جدید تغییر کنند.

فتحعلی گفت: کارکنان بانک باید از دانش و مهارت کافی جهت ارائه خدمات نوین به مشتریان برخوردار باشند. برای این منظور، لازم است برنامه‌های آموزشی مناسبی برای آن‌ها طراحی و اجرا شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از شعب «قیام»، «آیت‌الله غفاری» و «رودکی» به عنوان شعب برتر استان مرکزی و از «رضا وهام» به عنوان مدیر استان تجلیل شد.

 

 

 

 

منبع خبر ( روابط عمومی قرض الحسنه مهر ایران ) است و خبرگزاری پویا روز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18627 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09120720761  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزاری پویا روز مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری پویا روز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید