پنجشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 25794 |
تاریخ انتشار : ۲۵ تیر ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۳ | ارسال توسط :
۰
2
ارسال به دوستان
پ

پویاروز – صبح امروز چهارشنبه، احسان اکبری فرماندار ایلام با حضور در اداره محیط زیست این شهرستان به‌صورت سرزده از این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش پویاروز و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ایلام؛ در جریان این بازدید فرماندار با رئیس و کارکنان اداره محیط زیست به گفت‌وگو پرداخت و ضمن تقدیر از تلاش‌های محیط‌بانان در حفظ منابع زیستی گفت: نقش محیط زیست در صیانت از گونه‌های جانوری و گیاهی بسیار حائز اهمیت است و تخریب آن تنها محدود به یک منطقه نمی‌ماندبلکه تأثیرات منفی آن دامنگیر کل کشور خواهد شد.

وی با اشاره به تنوع زیستی منطقه افزود: گونه‌های ارزشمند جانوری و گیاهی در اقلیم ایلام نیازمند برنامه‌ریزی مستمر برای حفاظت هستند.

فرماندار ایلام همچنین بر ضرورت اطلاع‌رسانی و ارتقای فرهنگ عمومی در خصوص پیشگیری از آلودگی‌های زیستی تأکید کرد و گفت: کنترل آلودگی‌های زیستی، گامی مهم در حفظ زیست‌بوم منطقه‌ای و ملی است.

 

 

 

منبع خبر ( روابط عمومی ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25794 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09120720761  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید