سه شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 46166 |
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۳:۳۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پویاروز – افشین مظفری، شهردار ایلام، در راستای ارتقای کیفیت خدمات شهری و بهبود شرایط رفاهی مسافران، از «ترمینال شهدای ایلام» بازدید میدانی بعمل آورد.

در این بازدید که همراه جمعی از معاونین و مدیران مربوطه، به بررسی دقیق وضعیت فیزیکی، زیرساخت‌های خدماتی و نحوه تعامل واحدهای تجاری و حمل‌ونقل در این مرکز پرداختند.
شهردار با اشاره به اهمیت ترمینال شهر به عنوان «دروازه ورود به ایلام»، تأکید کرد: «ترمینال شهدای ایلام باید الگویی از نظم، نظافت و خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان و مسافران باشد.»
مظفری گفت: شهرداری برنامه‌های ویژه‌ای برای بازسازی، بهسازی و ارتقای امکانات رفاهی در این ترمینال در دستور کار دارد تا تجربه سفر برای شهروندان و میهمانان استان تسهیل گردد.
همچنین در پایان این بازدید، دستور لازم جهت رفع نواقص مشاهده شده و افزایش نظارت بر نظافت و امنیت محیطی صادر شد.

 

 

منبع خبر ( ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 46166 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09120720761  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید