محمد امیر نماینده مردم شریف اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در نهمین جلسه مجلس شورای اسلامی تذکراتی را به وزرای آموزش و پرورش،نفت، جهاد کشاورزی و اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه داد.
محمد امیر تذکر اول را در خصوص بازنشستگان آموزش و پرورش داد و گفت: علی رغم تاکیدات زیاد همکاران ما در مجلس هنوز صندوق بازنشستگی و سازمان برنامه و بودجه در این خصوص تصمیم درستی اتخاذ نکرده و این مطالبه هر روز بر نارضایتی بازنشستگان می افزاید.
وی در ادامه تذکرات به وزارت نفت افزود : وزارت نفت در خصوص عدم ایفای مسئولیتهای اجتماعی در مناطقی که بیشترین ضرر را از وجود شرکتهای نفتی متحمل میشود مثل بخش غیزانیه اهواز که تا الان از بیآبی رنج میبرند و بخش اسماعیلیه که در بحث استخدام در شرکتهای نفتی هیچگونه سهمیه نداشتهاند.
امیر اضافه کرد: میزان ضرر و زیان این شرکتها در شهرستان حمیدیه از شرایطی که در آن ایجاد شده است بسیار زیاد است.
وی در تذکر سوم اظهار کرد : عدم پرداخت مطالبه گندمکاران به صورت کامل و لزوم تصویب و پرداخت مابقی مطالبات گندمکاران این قشر زحمتکش،که باید سریعتر انجام شود.
دکتر محمد امیر در تذکر آخر خود به وزارت اقتصاد بیان کرد: وزیر اقتصاد در خصوص عدم برگشت به کار ۲۸ نفر از کارگران زحمتکش شرکت گروه ملی اهواز که زیر نظر بانک ملی میباشد،که علی رغم تاکیدات تعدادی از نمایندگان هنوز این ۲۸ نفر بلاتکلیف هستند./خبرگزاری فارس
منبع خبر ( فارس ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 8041 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09120720761 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
https://pooyarooz.ir/?p=8041
× دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.