تهران- سرپرست دفتر وزارتی وزیر نفت از دستور وزیر برای لغو و توقف شکایتهای انجام شده از رسانهها، خبرنگاران و روزنامهنگاران خبر داد.
به گزارش وزارت نفت، «کسری نوری» امروز (چهارشنبه، هفتم شهریور) در بیانیهای اعلام کرد: با توجه به اهمیت برقراری تعامل و ارتباط موثر با اصحاب فرهنگ و رسانه پیرو سیاست دولت چهاردهم و به دستور «محسن پاکنژاد» وزیر نفت، لازم است همه شکایتهای انجام شده از رسانهها، خبرنگاران و روزنامهنگاران لغو و روند قضایی آن تا هر مرحلهای که پیش رفته متوقف شود./ایرنا
منبع خبر ( ایرنا ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 10938 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09120720761 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
https://pooyarooz.ir/?p=10938
× دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.