سه شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9405 |
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹ | ارسال توسط :
۰
5
ارسال به دوستان
پ

ایلام – مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام از کاهش ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی به دنبال ورود موج گرما به این استان خبر داد.

مجید بگلریان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: با موافقت استاندار ایلام ساعت کاری ادارات این استان در روزهای شنبه ششم و یکشنبه هفتم تیرماه به دلیل افزایش دمای هوا و شدت گرما به میزان ۲ ساعت کاهش یافت.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام با بیان اینکه کاهش ساعت کاری ادارات در این استان به دلیل گرمای هوا و مدیریت مصرف برق است، افزود: ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در روزهای شنبه و یک شنبه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ساعت فعالیت دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در روزهای ذکر شده تغییر نخواهد یافت و روال عادی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی های هواشناسی، مناطق مختلف استان ایلام شاهد افزایش دمای هوا در روزهای شنبه و یکشنبه خواهد بود./ایرنا

 

 

 

 

 

منبع خبر ( ایرنا ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9405 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09120720761  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید