سه شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 47678 |
تاریخ انتشار : ۰۱ تیر ۱۴۰۵ - ۲۳:۵۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پویاروز – آیین تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی کارفرمایان سلامت‌ محور در ایلام برگزار شد و طی آن، مهندس “علی سلیمانی”مدیرعامل شرکت گاز استان، با اهدای لوح تقدیری که به امضای مشترک مدیرکل تعاون، مدیر درمان تأمین اجتماعی و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رسیده است، به عنوان کارفرمای سلامت‌ محور استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ آیین تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی کارفرمایان سلامت‌ محور با حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی در ایلام برگزار شد. این مراسم با هدف ارج‌ نهادن به جایگاه کارفرمایان در سالم‌سازی محیط‌های کار و صیانت از سرمایه های انسانی، نقطه عطفی در توجه به مقوله بهداشت حرفه‌ای و ایمنی نیروی کار محسوب می‌شود.
در این رویداد مهم، علی سلیمانی به پاس تلاش‌های مستمر و اقدامات مؤثر در حفظ و ارتقای سطح سلامت کارگران، به عنوان کارفرمای سلامت‌ محور استان ایلام شناخته شد و لوح تقدیر این عنوان ارزشمند به وی اهدا گردید.
در متن این لوح تقدیر خطاب به مدیرعامل شرکت گاز ایلام آمده است: کارفرمایان از ارکان اصلی اشتغال و کارآفرینی در کشور محسوب می‌شوند که با سرمایه گذاری در عرصه تولید و خدمات و بهره گیری از توان فنی و تجربی خود، نقش بی بدیلی در رونق تولید، توسعه اقتصادی و ارتقای بهره وری ملی ایفا می‌کنند. افزون بر این، نقش کارفرمایان در سالم سازی محیط کار و ارتقای سلامت روانی و اجتماعی نیروی کار بر کسی پوشیده نیست.
شایان ذکر است بر اساس ارزیابی‌های دقیق صورت گرفته از سوی دبیرخانه مرکزی شورای هماهنگی ارائه مراقبت های بهداشتی به بیمه شدگان، شرکت گاز استان ایلام موفق شد با کسب بالاترین امتیازها از نهادهای ناظر، این عنوان برتر را از آن خود کند.
نکته برجسته و حائز اهمیت این تقدیرنامه، امضای مشترک سه مقام عالی رتبه استانی بر آن است که نشان از اجماع کامل نهادهای نظارتی بر عملکرد این مجموعه دارد. این لوح توسط “علی رشیدی” مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، “مهدی خوش خبر” مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام و “علی نیکونهاد” معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان امضا و به مدیرعامل شرکت گاز اهدا شد.
گفتنی است پانزدهمین دوره این جشنواره با استقبال گسترده بنگاه های اقتصادی در استان مواجه شد که نشان دهنده رشد آگاهی و توجه روزافزون به اهمیت سلامت در محیط‌های کارگری است. شرکت گاز استان ایلام با اجرای برنامه های نظام مند در حوزه بهداشت حرفه ای، معاینات دورهای و ارتقای ایمنی محیط کار، توانسته است ضمن جلب رضایت کامل نهادهای نظارتی، به الگویی موفق و شاخص در میان واحد های صنعتی و تولیدی استان تبدیل شود.
این موفقیت ارزشمند، گامی بلند در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار و ترویج فرهنگ سلامت محوری در صنعت استان ایلام خواهد بود و نویدبخش تداوم رویکرد مسئولانه این مجموعه در قبال سرمایه های انسانی است.

 

 

منبع خبر ( ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 47678 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09120720761  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید