سه شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 41923 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۴:۲۷ | ارسال توسط :
۰
2
ارسال به دوستان
پ

پویاروز – تهران- قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) از انهدام و سرنگون شدن یک فروند جنگنده اف-۱۵ ارتش متجاوز آمریکا توسط پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش ایرنا از ارتش، قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک فروند جنگنده اف-۱۵ ارتش متجاوز آمریکا که قصد تجاوز به کشور را داشت توسط پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران هدف قرار گرفت و ساقط گردید. لاشه جنگنده به دلیل نزدیک بودن به کشور کویت در آنجا سقوط کرده است.

پیش از این، ارتش در اطلاعیه شماره ۶ خود اعلام کرده بود: یگان‌های موشکی نیروهای زمینی و دریایی ارتش از مناطق مختلف، در ساعات اخیر امروز پایگاه هوایی علی السالم آمریکا در کویت و شناورهای دشمن در شمال اقیانوس هند را با شلیک ۱۵ فروند موشک کروز هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

 

 

 

منبع خبر ( ایرنا ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 41923 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09120720761  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید