سه شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9206 |
تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۱۷ | ارسال توسط :
۰
3
ارسال به دوستان
پ

پویاروز – آبختی سنجابی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات و رسانه استان ایلام به دلیل بیماری وجهت مداوا در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) تهران بستری گردیده است.

برای عیادت از این فعال مطبوعاتی استان ایلام جمعی از اصحاب رسانه استان از جمله (آقایان عبدل خزلی، دکتر سیدخلیل سجادی، حمید داری پور و ابراهیم محمدی) در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) حضور یافتند.

گفتنی است سنجابی یکی از صاحب نظران ارزنده حوزه رسانه در استان می باشند که از تجربیات لازم در این صنف و حرفه برخوردار بوده و از تجربیات گرانبهایی بهره مند می‌باشند.

لازم به ذکر است؛ آبختی سنجابی پیشکسوت عرصه رسانه استان ایلام متولد ۱۳۳۷ بوده و دارای بیش از ۵۰ سال سابقه در عرصه مطبوعات استان می‌باشد، همچنین وی از سال ۶۳ به مدت ۲۸ سال رئیس هیئت فوتبال استان بوده است.

 

 

 

 

منبع خبر ( ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9206 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09120720761  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید