شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 43324 |
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۷:۰۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پویاروز – اسلام‌آباد – وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه و روند حل و فصل مسائل جاری، توافق کردند که سران دو کشور نیز امروز ارتباط تلفنی برقرار خواهند کرد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا از روابط عمومی دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در اسلام‌آباد، سناتور محمد اسحاق دار و دکتر سید عباس عراقچی امروز گفت وگوی تلفنی انجام دادند.

آنان آخرین تحولات منطقه‌ای و روند حل و فصل مسائل جاری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وزیر امور خارجه پاکستان بر لزوم ادامه گفت‌وگو و تعامل به عنوان امری ضروری برای حل و فصل مسائل جاری در اسرع وقت و به منظور ارتقای صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن تاکید کرد.

عراقچی و اسحاق دار توافق کردند که در تماس نزدیک با یکدیگر باقی بمانند و همچنین در مورد تماس تلفنی بین جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور ایران و آقای شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اواخر امروز، توافق کردند.

 

 

 

 

منبع خبر ( ایرنا ) است و پویا روز | pooyarooz.ir در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 43324 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09120720761  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پویا روز | pooyarooz.ir مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پویا روز | pooyarooz.ir در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید